خیال کردم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

بريز اي اشك ناكامي ، بريز از بي سرانجامي ،

كه نفرين دلي،قلبي شكسته ، پس اين بيسرانجامي نشسته

كه آه سينه سوز مهربوني سر راه مرا از پيش بسته ،

دلم رنجيده از زخم زبونها ،  

به ظاهر مهربوني ديدن از نامهربونها ، 

خيال كردم يكي دلسوزمونه

براي گريه هام دل ميسوزونه

خيال كردم يكي داره هواي كار مارو اگه مونديم تو اين كار زمونه



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت20:12---17 دی 1389
خیلی وبلاک و زیبایی داری حس می کنم دل عاشقو پاکیم ئاشته باشی که اینطور تو نستی مطلب بنویسی موفق باشی
پاسخ:تشکر میکنم از شما دوست خوبم که به وبلاگ سر زدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 30 آبان 1389برچسب:,ساعت7:22توسط عاشق | |